بوتیک هتل داد یزد
نوشته شده توسط : آس چارتر

بوتیک هتل های معروف ایران,بهترین بوتیک هتل های ایران,بوتیک هتل در ایران

بوتیک هتل داد یزد

از بوتیک هتل های معروف ایران می توان به بوتیک هتل داد یزد اشاره کرد، بوتیک هتل داد از بناهای تاریخی شهر یزد که حدود 90 سال قدمت دارد، بوتیک هتل داد یزد در گذشته بعنوان مهمانپذیر و حمل و نقل کالا کاربری داشته و متعلق به مرحوم حاج عبد الخالق داد بوده، که بعد از فوت وی فرزندان او این بنای تاریخی را بازسازی و مرمت می کنند و مهمانپذیر را به یک هتل کلاسیک سنتی و مدرن تبدیل می کنند، بوتیک هتل داد یزد فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرد و امروزه از بهترین هتل بوتیک های یزد در ایران بشمار می رود.

بهترین بوتیک هتل های ایران,بوتیک هتل در ایران,بوتیک هتل های ایران

بوتیک هتل داد یزد 4 ستاره و دارای دارای  90 اتاق و امکانات رفاهی نظیر: 2 رستوران، کافی شاپ، کافه گالری، مجموعه آبی، سونا و جکوزی، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، فروشگاه صنایع دستی، آژانس مسافرتی، برگزاری تورهای مختلف، کافی نت، خرید بلیط، پارکینگ مسقف و سالن همایش جهت برگزاری جشن، سمینار، همایش و سایر مراسم می باشد. بوتیک هتل داد یزد همچنین به جاذبه های دیدنی همچون: آتشکده زرتشیان، مسجد جامع، موزه آب، زندان اسکندر، مجموعه امیرچخماق و محله تاریخی فهادان نزدیک می باشد.

آدرس بوتیک هتل داد: یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک ۲۱۴

آس چارتر به شما کمک میکند در کمترین زمان بهترین و ارزان ترین بلیط را تهیه کنید  برای دریافت بلیط تهران یزد روی لینک مقابل کلیک کنید 





:: برچسب‌ها: چارتر بلیط تهران یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: